15 czerwca 2014

[00] New beginning, new experiences


Serdecznie witam każdego, kogo droga niespodziewanie przecięła się z moim blogiem! Jak widzicie, całość jest jeszcze niedopracowana, jednak postaram się zrobić to wszystko w ciągu kilku najbliższych dni. Jednak od początku. Co ten blog tu robi? Otóż ja, Dissentire, znudziłam się wykonywaniem samych szablonów, a że mam sentyment do egzystencji Remindmelove jako szabloniarni, powstał oto ten blog. Mam nadzieję, że podołam prowadzeniu dwóch blogów na raz, a Wy się nie zawiedziecie i będziecie wpadali tu często. Na zakończenie tego krótkiego wstępu do blogowania pozdrawiam wszystkich serdecznie. Pierwsza notka już niedługo!

3 komentarze:

  1. Zgłoszenie do spisu zaakceptowane :)

    katalog grafików

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, że postanowiłaś zacząć własną graficzną działalność. Mam nadzieję, że będzie ci szło równie dobrze co na remindmelove :) Podobają mi się twoje prace więc liczę, że i te będą świetne!
    Pozdrawiam.

    I przy okazji chciałabym zaprosić cię na mojego prywatnego bloga graficznego. Mam nadzieję, że wpadniesz :)
    http://drops-of-graphic.blogspot.com/

    PS. Proponuję wyłączyć weryfikację obrazkową ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Mała Angel, może ja też zrobię Ci na złość i wezmę Twój pomysł z NAGŁYM pojawieniem się z blogiem graficznymm? ;)

    OdpowiedzUsuń