18 czerwca 2014

[01] Hold me down and never let me go


Witam wszystkich czytelników, których już niewielka liczba tu zawitała. Notkę dodaję dzisiaj dość na szybko, ponieważ przed 12 muszę iść do fryzjera i jeszcze na małe zakupy. A wszystko to, ponieważ już o 17 rozpoczyna się mój bal gimnazjalny (chociaż ja mam już być przed 16). Strasznie się cieszę ze słonecznej i ciepłej pogody, ponieważ do niedawna ciągle zapowiadali na dziś deszcz i burze, a ja martwiłam się, bo nie miałam zbytnio co włożyć na sukienkę.  Na dodatek otrzymałam wyniki z egzaminu, z których jestem dumna, ponieważ wychodzi mi 157 punktów. Spodziewałam się, że będzie o wiele gorzej. Myślę, że z tymi wynikami raczej powinnam dostać się do liceum, zwłaszcza na pol-his-ang.

A teraz przejdę może do głównego powodu założenia tego bloga, czyli prac graficznych! Jak na pierwszy raz, myślę, że ta liczba prac jest wystarczająca. Niektórzy dodają co prawda więcej, ale zamierzam dopiero się rozkręcić. No to zaczynamy.

Nagłówki:





Sygnatury:




Koloryzacje





To już tyle z prac, które przygotowałam na dziś. Mam nadzieję, że się podobały. Ja natomiast biegnę zjeść śniadanie, bo czeka mnie dzień pełen przygód. Pozdrawiam wszystkich i do napisania! x

5 komentarzy:

  1. Wynik masz całkiem dobry, więc nie powinno być problemów z dostaniem się do wybranej szkoły. Ja tam swojego wyniku już nie pamiętam, a było to tylko rok temu ;-; Teraz męczę się z wybraniem rozszerzeń, właściwie zrobiłam to już dziś ^^ Polski i historia w I klasie są łatwe, jeśli nie olewasz nauki :> A angielski to w sumie to samo, bynajmniej ja to tak odczułam.
    Przechodząc do prac, bardzo podoba mi się kolorystyka każdego nagłówka. A co do sygnatur bardzo podoba mi się pierwsza, druga i czwarta.
    Pozdrawiam, Mrs. Punk
    [unfaithful-heaven]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. # Mrs. Punk Chyba jednak polski nie jest taki łatwy. Wnioskuję po pewnym błędzie, który wręcz nie może być zwykłym przypadkiem :)

      - - -

      Pobieram jedną koloryzację (przedostatnią), świetny efekt. Właśnie taki bardzo mi się przyda :) Ogromny + za drugą sygnaturę, jest śliczna <3 Z nagłówków zakochałam się w tym ostatnim. Mrrrocznie, tak w moim klimacie :)

      Trzymam kciuki za Ciebie!

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się 1 i ostatni nagłówek oraz przedostatnia sygnaturka.
    Masz piękny i rzadko widziany szablon na blogu :D Ostatnio widziałam tego typu może zimą rok temu xD
    A na ile max można napisać egzaminy ? jestem w 2 gim i trochę mnie to ciekawi ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń