23 czerwca 2014

[02] Baby came home today


Cześć wszystkim! Tutaj znowu ja. Widzę, że popularność tego bloga powoli się rozrasta nawet mimo braku jakichkolwiek obserwatorów, dlatego się ogromnie cieszę. Ostatnie dni przebiegały spokojnie, ponieważ szalona atmosfera po komersie opadła. Głównie zajęłam się pisaniem opowiadania, które zamierzam już niedługo opublikować.  Jeśli chodzi o grafikę to na dziś przygotowałam dla Was podobną ilość prac co wcześniej, jednak tym razem bardziej zróżnicowaną. Pierwsza jak widzicie zaraz poniżej to ikony, które zostały dosłownie zrobione w cały świat. Jeszcze nie opanowałam fachu ich tworzenia, bo raczej wolę większe prace. Mimo to postaram się to zmienić i już w następnych notkach pochwalić się czymś dużo lepszym. Jak na dzisiejszą notkę, moimi faworytami są sygnatura z samej góry (której wersja PSD jest na samym dole), jak i tekstury, które robiłam pierwszy raz w życiu.


   











Jeśli potrzebujecie jakiegoś pliku PSD lub instrukcji, wystarczy zostawić taką informację w komentarzu, a w miarę możliwości postaram się go udostępnić.
Na sam koniec chciałabym Wam ogromnie podziękować za komentarze pod poprzednią notką, ponieważ dużo one dla nie znaczą. Pokazały mi, że jednak dla kogoś robię to wszystko i że nadaję się do czegoś więcej niż szablonów. Życzę Wam miłego dnia i do napisania, prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu! x

10 komentarzy:

  1. Pobrałam zielone teksturki, są piękne. Cała notka wyszła ci znakomicie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    graphic-soul.blogspot.com

    PS. Nie wyłączasz weryfikacji obrazkowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo po ostatnich przygodach na rml, wolę, aby moi komentatorzy byli prawdziwymi ludźmi. :)

      Usuń
  2. Nie wiem, ile tworzysz, ale pomimo tego, że blog jest dopiero co założony, prace są bardzo ładne! :)
    Nagłówki naprawdę prezentują się świetnie i trudno mi wybrać najładniejszy. Natomiast jeśli chodzi o sygnatury, to moim faworytem jest ta z Laną, może po części przez wzgląd na to, że uwielbiam jej twórczość ^^
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ślicznie tutaj :) Piękna grafika, a najbardziej podoba mi sie ten pierwszy nagłówek, jest cudowny. Z sygnatur to moimi fawortytami sa 1,3 i 4 :*
    Czekam na kolejną notkę. Pozdrawiam, Insolatte.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna grafika! Co powiedziałabyś na współpracę z moim blogiem http://kropla-sztuki.blogspot.com/ ? Będzie mi bardzo miło :)
    Pozdrawiam Nielivka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. twój blog pięknie się zapowiada :)
    pobieram tekstury i koloryzacje z poprzedniego posta, a i sygnaturkę psd, tak z ciekawości :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobrałam koloryzację z pierwszego postu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod ogromnym wrażeniem twoich prac. Pobrałam tekstury :)
    Przy okazji zapraszam do siebie:
    scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne nagłówki, pobrałam tekstury.

    OdpowiedzUsuń