30 czerwca 2014

[03] You can keep me inside the pocket of your jeans

(c) Nielivka
Cześć! Co u Was? Ja właśnie wróciłam z miasta, praktycznie cała mokra od deszczu. Nienawidzę tego typu pogody, ale niestety musiałam wyjść z domu, aby zanieść kopię dokumentów do liceum i sprzedać książki. Po drodze trafiłam do galerii handlowej, w której weszłam do Empiku i kupiłam dwie książki, przy czym zrobiłam malutki przekręt, bo promocja 2 za 1 niestety nie obejmowała jednej z nich. No a że obydwie były z serii Pamiętniki Wampirów, zerwałam naklejkę z tymże znaczkiem na moją upragnioną książkę. Co prawda obszedł mnie trochę strach przy kasie, ale pani sprzedawczyni stwierdziła, że widocznie jakiś błąd jest w kasie, że tej drugiej, podmienionej, książki nie chce mi nabić na promocję, a naklejka jest, więc w końcu zamieniła je kolejnością, a ja wyszłam z obydwoma książkami zakupionymi za troszkę ponad 37 złotych. Może i zrobiłam niepoprawnie, ale szukałam przeceny na te dwie książki (szkoda mi wydać prawie 40 złotych na jedną książkę) od Świąt Bożego Narodzenia, a już nie miałam co czytać.
Co do grafiki, przyszykowałam dla Was 20 prac/dodatków graficznych, a więc dość sporo. No ale po ciągłym siedzeniu w Photoshopie podczas deszczowej pogody, która wprawia mnie w zanudzenie, trochę się uzbierało. W tej notce moimi faworytami zdecydowanie są trzy samotne ikonki z samego końca, które wreszcie mi się jako tako udały, a także nagłówki. A jakie są Wasze? Chętnie przeczytam o tym w komentarzach. Ale nie przedłużając, zobaczcie co dla Was mam! :)
















(ukazana na drugim nagłówku)



 

5 komentarzy:

  1. Hej! Ostatnio sama byłam w empiku i czaiłam się na książki, kupiłam całą serię Igrzysk Śmierci w jednej książce i ostatnią część Zmierzchu, teraz muszę zakupić jakieś horrory na wakacyjne noce, chyba zdecyduję się na King'a. : > Pamiętników nie czytałam, ani nie oglądałam - ale muszę się za to w końcu zabrać.
    Prac jest naprawdę wiele i są śliczne, ale gdybym miała wybrać moim faworytem jest 4 sygnaturka, strasznie mi się spodobał jej układ, oraz 2 nagłówek :)
    Pobieram tekstury, ich nigdy za wiele.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardziej fanem Pamiętników książki, niż serialu. Serial to dla mnie trochę takie za bardzo romansidło. Książka jest specyficzna (zwłaszcza dialogi, bo wampiry mówią troszkę zacofanym językiem), jednak idzie się przyzwyczaić. Jak dla mnie jest genialna (posiadam wszystkie części aż do 5), dużo się w niej dzieje i nie raz potrafiłam zarwać przy niej noce. Myślę, że warto, chociaż moja koleżanka z klasy nawet nie doczytała do połowy pierwszej księgi, bo uznała ja za tak nudną.

      Usuń
  2. U mnie od trzech dni bez przerwy pada, żadnego słońca, ale parno jest :< Czasami zagrzmi... Pamiętniki Wampirów? Właśnie ogląda serial od pierwszego sezonu! :) Książki co prawda nie czytałam, ale zazwyczaj mam tak, że książka bardziej odpowiada mi niż film i wkrótce mam zamiar zabrać się za przeczytania książki PW :)
    A co do notki, bogata :) Podobają mi się ikonki, 2 i 3 sygnatura oraz nagłówek z Barbarą :)
    Pobrałam jasne tekstury. Będą wykorzystywane w pracach i zapewne umieszczane na blogu scargraf oraz graphic soul
    Zapraszam do siebie i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka :)
    Pamiętniki? Serial 100x lepszy od książek, w których, moim skromnym zdaniem, roi się od głupot. No ale to rzecz subiektywna :) Ale serial obejrzałam do początku 5 sezonu i odpadłam, bo i tam zaczęło się robić nieco dziwnie. Te wszystkie przekręty, doppelgangery i czarownice... Oo nie, nie dla mnie. :) Teraz skupiam się na Grze o Tron i nie powiem, książka i serial - świetne.
    No, ale przechodzę do grafiki. Bardzo dużo dodałaś w jednej notce, na bogato :) Faktycznie, ikonki świetne. Do tego bardzo podoba mi się 1 i 2 sygnaturka, 3 nagłówek (świetny, mroczny klimat) :)
    Pozwól, że ukradnę sobie ostatnią koloryzację oraz obie paczki dużych tekstur - zawsze się przydadzą.
    Pozdrawiam,
    Ariana ♥

    http://starved-souls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. POBRAŁAM:
    01. koloryzacje
    02. tekstury, psd instrukcja
    03. tekstury, stocki i koloryzacje

    Kurczę gdy sobie przypomnę jak Twoje pierwsze prace różniły się od tych tutaj to jest to niebo i ziemia. Serio! Dużo pracy włożyłaś w to, żeby się tak rozwinąć. Aż ciśnie mi się na usta, że to ja się cofnęłam ze swoją grafiką... Ech życie ;)
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń