7 lipca 2014

[04] I got 99 problems, but you won't be one

Hej! Co u Was w ten słoneczny i upalny dzień? Ja ledwo żyję, z chłodną wodą pod ręką, związanymi włosami w koczka i cienką sukienką na sobie. W moim mieście termometr wskazuje 31 stopni, czego co prawda tak bardzo nie odczuwam w mieszkaniu, jak po wyjściu na dwór. Byłam dziś zanieść oryginalne świadectwo, zaświadczenia o wynikach egzaminu, kartę zdrowia i zdjęcia do liceum (tak, dostałam się do tego, co chciałam!) i w czasie jazdy tramwajem, było mi tak słabo, że myślałam, że znów, tak jak w zeszłym roku to miało miejsce kilka razy podczas upałów, poleci mi  krew z nosa. Na szczęście obeszło się bez tego. Oprócz zaniesienia papierów, dowiedziałam się również o tym, jak wiele znanych mi osób znajdzie się ze mną w tej szkole, z czego się cieszę, bo miło będzie widzieć znajome twarze na korytarzach.

Chciałabym również Was powiadomić o tym, że już w tą sobotę wylatuję na wakacje do (najprawdopodobniej - mimo rezerwacji, pojawiły się jakieś problemy i nie wiadomo czy nas nigdzie nie przekierują) Turcji. Nie będzie mnie przez jedenaście dni, a więc przez ten czas na blogu będzie pustka. Mam nadzieję, że aż tak bardzo się nie stęsknicie, ponieważ dzięki wi-fi w hotelu, postaram się być w kontakcie z Wami na e-mailu. Co do faworytów z tej notki, zdecydowanie są nimi dwie ostatnie sygnaturki. Robiłam je dzisiaj, zaledwie kilka minut temu skończyłam ostatnią. Nie przedłużając, mam dla Was dziś 5 nagłówków, 4 sygnatury oraz dwie paczki tekstur - do nagłówków, a także do ikonek. Pamiętajcie o pobieraniu moich prac zgodnie z regulaminem.












(użyte w piątym nagłówku)

6 komentarzy:

  1. Hej :) W moim mieście pogoda popada w skrajności... raz burza, a raz taka duchota, że się wytrzymać nie da... Gratuluję dostania się do wybranego liceum :)
    Z nagłówków bardzo podoba mi się 1 i 3, a z sygnatur 2 i 3 są moimi faworytami :)
    Dodałam do obserwowanych.
    Baw się dobrze na wakacyjnym wyjeździe :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile dodatków wooow *o* z nagłówków najbardziej podoba mi się 1, 3 i 4, a z sygnatur to wszystkie mi sie podobaja, są śliczne i nie mam swojego faworyta <3 Zazdroszcze Ci wyjazdu do Turcji, tez bym chciala tam polecieć!
    Życzę Ci udanego pobytu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne prace :D moje faworyty to 1 i 2 nagłówek (są takie mroczne @,@) Ale bardzo mi się podobają :D Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Sygnatury najlepsze, haha :) Udanych wakacji.

    scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Zapraszam do zgłoszenia swojego bloga na nowo utworzoną Strefę Grafiki.
    http://strefa--grafiki.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladny szablon :)
    a dodatki w notce sa nieziemskie!
    Wszystkie mi sie bardzo podobaja!
    http://northerndark.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń